הוצאת דרכון פורטוגלי לבד

דרכון פורטוגלי

הזכאות ניתנת רק לבני זוג או ילדים של מי שהינו בעל אזרחות פורטגלית

הוצאת אזרחות פורטוגלית לבד אפשרית ויישימה. כיצד ניתן להוציא את האזרחות הפורטוגלית לבד? האם הליך עצמאי זה מתאים לכל אחד? כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

מדוע מעט בוחרים ב- הוצאת אזרחות פורטוגלית לבד

מרבית האנשים בוחרים שלא לעשות זאת באופן עצמאי ובמקום הוצאת אזרחות פורטוגלית לבד, הם מעבירים את המושכות למשרד מומחה בהוצאת אזרחות פורטוגלית. הסיבה לכך כרוכה בזה שהוצאת אזרחות פורטוגלית לבד מצריכה ידע רב ואף רמת הבנה מסוימת בשפה הפורטוגזית. מסמכי הבקשה ומידע על אופן הבקשה מפורסמים בפורטוגזית, כמו כן הרשויות מולם פועלים, בין אם מדובר בקהילה היהודית בפורטוגל ובין אם מדובר ברשויות משרד הפנים והרישום, כולם עובדים בפורטוגזית. ההליך מצריך תרגומים, הפקת מסמכים – כך שבלאו הכי יש צורך בעירוב של גורם מקצועי אשר מאמת את תעודת הלידה, תעודת היושר, מסמכים נלווים דרושים ועוד. חישבו על כך שאדם שבוחר להוציא אזרחות פורטוגלית לבדו, עושה זאת בפעם הראשונה, נתקל בפעם הראשונה בבירוקרטיה, בדרישות וכד'. לעומתו משרד מומחה מפיק עשרות בקשות שכאלה ביום, מאות בקשות בחודש. כשפס הייצור כה משומן, עלויות ההפקה קטנות יותר. כך קורה שלרוב אלה שבוחרים בהוצאת אזרחות פורטוגלית לבד – מגלים שהדרך ארוכה הרבה יותר – מעל ששלוש שנים בממוצע, לעומת מי שבחר לעשות זאת דרך משרד מומחה – שם הממוצע בהוצאת אזרחויות עומדת על כשנתיים עדיין, למרות עומס הבקשות.  

חושבים על הוצאת דרכון פורטוגלי לבד? אולי כדאי שתחשבו שוב

אנחנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר, לבדוק בחינם את זכאותכם לאזרחות פורטוגלית ולהתחיל בתהליך על ידי משרד מומחה, שיחסוך מכם את הטרטור ויקטין את ההוצאות במצטבר.
דילוג לתוכן