הוצאת דרכון ספרדי

דרכון פורטוגלי

הזכאות ניתנת לצאצאים למדינות

מרוקו אלג’יר טוניס לוב מצרים יוון בולגריה יוגוסלביה טורקיה סוריה עיראק לבנון דרום אמריקה

דרכון ספרדי הנו דרכון אירופאי לכל דבר ועניין.

הוצאת דרכון ספרדי פותחת את דלתות אירופה בפני בעליו, כך שניתן ללמוד באירופה בשכר לימוד מסובסד, לעבוד באירופה, לרכוש נדל"ן ולאלו החפצים בכך, להעתיק את מקום מגוריהם לתקופות קצרות וארוכות, למקומות הקסומים ביותר באירופה: פאריז, לונדון, ברלין, מדריד, ברצלונה וכד'.

מי זכאי להוצאת דרכון ספרדי

רק לאחר הוצאת אזרחות ספרדית ותעודת לידה ספרדית, ניתן להמשיך להליך של הוצאת דרכון ספרדי. מכאן, בטרם מתחיל התהליך של הוצאת דרכון ספרדי, עלינו להיות בעלי אזרחות ספרדית עם תעודת לידה ספרדית.

אם אתם מתעניינים בהוצאת דרכון ספרדי ואין בידיכם אזרחות, אתם מוזמנים לקרוא בלינק הבא את המדריך המלא להוצאת אזרחות ספרדית.

אם בידיכם אזרחות ספרדית, אתם מוזמנים לקרוא את המשך המדריך.

לחסוך בטרחה, כסף ועצבים בהליך הוצאת דרכון רומני

החלטנו לכתוב הקדמה קצרה ומעודדת לאור התסכול הרב והייאוש להם אנו עדים, בקרב אלו שמנסים בכוחות עצמם לפעול להוצאת דרכון ספרדי.

כולנו מכירים בכך שההתמודדות עם פקידי מדינה, רשויות וגופים גדולים, כרוכה בלא מעט סבל וכאב ראש. במקרים גרועים יותר אנו נדרשים לבזבז זמן יקר, המתנה בתורים ולעיתים אנו משלמים על טעויות כאשר אנו נדרשים להוציא סכומי כסף נוספים כדי לתקנן.

אם אתם חפצים בהוצאת דרכון ספרדי, קחו נשימה עמוקה והיאזרו קודם כל בסבלנות. כדאי לשקול פנייה לגורם מקצועי הבקיא ברזי התהליך, לפחות כדי לקבל מושג התחלתי. המדריך מיועד לעזור לכם, אך כמובן שאין הוא יכול לצפות את כל המצבים, שכן המציאות מורכבת ומשתנה.

לפני טיפול בהליך, צרו עימנו קשר לשיחת ייעוץ ראשונית חינם וללא כל התחייבות בטלפון 03-6444500, בה נוכל לחשוב יחדיו מהי הדרך הנכונה, המהירה והיעילה עבורכם בדרך להוצאת דרכון ספרדי.

הוצאת דרכון ספרדי

כאמור, הדרך להוצאת דרכון ספרדי באופן עצמאי פתוחה בפני כל אזרח ספרדי. דרך זו מפורטת במאמר זה. ויודגש כי יש להקפיד על כל שלבי התהליך באופן מדויק ומלא.

כמובן, אם אתם נתקלים בקושי, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 03-6444500.

שלב ראשון בהוצאת דרכון ספרדי – בדיקת הזכאות

בטרם תחלו את המלאכה המורכבת של הוצאת דרכון ספרדי, עליכם להיות בטוחים לחלוטין שיש בידיכם אזרחות ספרדית ותעודת לידה ספרדית.

רק בעלי אזרחות ספרדית יכולים להוציא דרכון ספרדית!

אם יש בידיכם אזרחות ספרדית המשיכו לשלב הבא.

אם אינכם בטוחים באשר לאזרחותכם או למידת זכאותכם לדרכון ספרדי, תוכלו לבדוק זאת בקלות בלינק הבא לטופס בדיקת זכאות לדרכון ספרדי.

שלב שני – איתור המסמכים הדרושים להוצאת דרכון ספרדי

בטרם תוכלו להגיש את בקשתכם להוצאת דרכון ספרדי, יש להצטייד בכל המסמכים הנדרשים לכך.

קחו בחשבון שבקשה שתוגש ללא כל הטפסים באופן מדויק, עשויה לגרור במקרה הטוב עיכוב בהוצאת הדרכון הספרדי ובמקרה הרע, דחיית הבקשה על הסף.

בנוסף, כל מסמך שהוצא מחוץ לספרד חייב להיות מתורגם לספרדית, מאומת על ידי נוטריון וחתום בחותמת אפוסטיל המאשרת את אמיתותו. כמו כן, כפי שיצוין בהמשך, חלק מהמסמכים הינם בעלי תוקף (למשל תעודת יושר ממשטרת ישראל), וכאשר תוקף זה פג, יש צורך להוציא מסמך חדש.

באופן פרדוקסלי ניהול ההליך באופן עצמאי עשוי להיות יקר יותר מניהולו על ידי איש מקצוע או משרד מתמחה. בעוד שאדם עצמאי ייאלץ לשאת בעלויות גבוהות ביותר עבור תרגום מסמכים רבים לספרדית, אישורם על ידי נוטריון ואישרורם בחותמת אפוסטיל, משרד מתמחה המעסיק צוות מקצועי קבוע, יבצע את תרגום כל המסמכים, אישורם ואישרורם בעלויות נמוכות מאוד

המסמכים הנדרשים לצורך הוצאת דרכון ספרדי

אלו המסמכים שתצטרכו להגיש לצורך הוצאת דרכון רומני:

  1. תעודת אזרחות על שמכם.
  2. תעודת לידה ספרדית עם מספר זהות ספרדי.
  3. תעודת נישואין ספרדית במידה שאתם נשואים.

את המסמכים יש להגיש בקונסוליה של ספרד.

אם אתם מוצאים את עצמכם מבולבלים, אובדי עצות, תקועים בהליך, אם שילמתם כסף רב עד כה ואינכם רואים את הסוף, צרו עימנו קשר בטלפון 03-6444500 לשיחת ייעוץ ראשונית חינם וללא התחייבות.

דילוג לתוכן