אודות משרד עוד פינקו ברקן

דרכון פורטוגלי

המומחים להוצאת דרכון פורטוגלי

רקע כללי אודות משרד עוד פינקו ברקן

משרד עוד פינקו ברקן עוסק מאז 2007 באזרחויות ובדרכונים של מדינות האיחוד האירופאי אירופאים והנו המוביל בארץ בתחום הוצאת דרכון פורטוגלי.

למשרד עו"ד פינקו ברקן ניסיון רב בהוצאת אזרחויות ודרכונים אירופאים. אנו מנצלים את הידע שנצבר במשרדנו בטיפול במאות לקוחות ומנווטים את ההליכים לטובת הלקוח כך שיסתיימו מהר ככל שניתן. בתוך כך, חלק מההליכים מבוצעים ישירות מישראל וחלק מההליכים מבוצעים ישירות בחו"ל.

משרדנו מונה צוות מיומן של עורכי דין מקצועיים, מתורגמנים, וכן אנשי אדמיניסטרציה הבקיאים בעבודה מול הרשויות השונות בארץ ובחו"ל וכן מול קונסוליות זרות בישראל. בנוסף המשרד עובד בשיתוף עם שורה של מומחים בתחומים שונים בהם עוסק המשרד, המספקים שירותים מסייעים כגון: מתורגמנים, יועצי מס, רואי חשבון, יועצי נדל"ן ועוד.

משרד עו"ד פינקו ברקן שם את הדגש על שירות יעיל למען הלקוח. במסגרת השירות, אנו מקפידים על הוזלת עלויות משמעותית בדרך להוצאת הדרכון האירופאי הנכסף. בשיחת הייעוץ, לאחר קבלת פרטים אודות המקרה הספציפי, נוכל לתכנן יחד אתכם את הדרך המהירה והזולה להוצאת אזרחות ודרכון אירופאי.

למשרד גם מחלקה גדולה העוסקת בהוצאת אזרחות רומנית.

עו"ד שמואול פינקו ועו"ד אייל ברקן
דרכון פורטוגלי

ניסיון בדין הפורטוגלי

מאז נכנס לתוקף החוק בדבר אזרחות פורטוגלית ליהודים מגורשי ספרד באפריל 2015, מתמחה משרדנו בכל הכרוך בתהליך של בקשת אזרחות ודרכון פורטוגלי. משרדנו נמצא בקשר עם הקהילות היהודיות בפורטוגל ומתמחה בהכנת החומר הנדרש לקבלת אישור עקרוני לאזרחות.

כמו כן, משרדנו עובד בשיתוף עם משרדי עורכי דין בפורטוגל מהמובילים בתחום של אזרחות פורטוגלית לצאצאי מגורשי ספרד ואשר היו חלק מהליכי חקיקת החוק בפורטוגל וניסוחו.

משרדנו מעורה היטב בדין הפורטוגלי, נמצא בקשר עם הרשויות השונות בפורטוגל ובישראל ומתעדכן תמידית בשינויים החוקיים והפרוצדוראליים. אנו מודעים לבירוקרטיה הרבה בהליכים אלו ומקפידים על כך שהתערבות לקוחותינו בהליך תהיה מצומצמת ביותר. במידת הצורך, אנו דואגים להוצאת כל המסמכים עבור הלקוח בארץ ובחו”ל, ובתוך כך, חוסכים זמן יקר.

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר בטלפון 03-6444500 כבר עכשיו לשיחת ייעוץ ראשונית חינם וללא כל התחייבות, בה נבחן את זכאותכם לדרכון פורטוגלי ונתווה את הדרך המהירה והיעילה ביותר להשגתו.

עו”ד הילה פינקו

עורכת דין הילה פינקו-ברק בעלת תואר ראשון למשפטים מאוניברסיטת תל אביב וחברה בלשכת עורכי הדין בישראל משנת 1997. עוה”ד פינקו בעלת ניסיון רב באזרחויות ודרכונים אירופאים ועבודה מול רשויות בארץ ובחו”ל. עוה”ד פינקו בעלת קשרים אדוקים עם הקהילות היהודיות בפורטו ובליסבון ועובדת בשיתוף עם משרדי עורכי דין מהמעלה הראשונה בפורטוגל בתחום של אזרחויות לצאצאי המגורשים.

עוה”ד פינקו עוסקת גם בייעוץ להשקעות נדל”ן בארץ ובחו”ל, ובעלת קשרים ענפים עם סוכנויות נדל”ן בפורטוגל, וברכישת נכסים להשקעה, מאנשים פרטיים, מחברות בניה ומבנקים.

עו"ד הילה פינקו - משרד עו"ד פינקו ברקן - הוצאת דרכון פורטוגלי ואזרחות פורטוגלית

בדקו זכאותכם אונליין

התחילו בבדיקה מהירה לזכאות לדרכון פורטוגלי

    מה דרכון פורטוגלי יתן לך?

    דרכון פורטוגלי

    לעבוד באירופה ולעשות עסקים

    מחזיקי דרכון פורטוגלי יכולים לעבוד בכל מדינות האיחוד באירופה ללא צורך בוויזת עבודה או הזמנת מעסיק. ובנוסף, ליהנות מחופש רב יותר בניהול עסקאות ופתיחת עסקים באירופה

    דרכון פורטוגלי

    לימודים חינם באירופה

    בעלי אזרחות פורטוגלית יכולים ללמוד בחינם במגוון מוסדות באירופה וכן לזכות בסבסוד מלא או חלקי במוסדות רבים נוספים.

    דרכון פורטוגלי

    לגור באירופה

    בעלי דרכון פורטוגלי יכולים לגור בכל מדינה ממדינות האיחוד האירופאי, ללא צורך בהסדרת אישורים כלשהם.

    דרכון פורטוגלי

    כניסה למדינות רבות

    כניסה חופשית למדינות רבות ברחבי העולם ללא צורך בויזה, כולל ארצות הברית

    מעל 13 שנות ניסיון!

    לקוחות שכבר קיבלו דרכונים אירופאיים

    כתבו עלינו

    לחצו לקריאת הכתבות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    דילוג לתוכן